Unterschiede

Hier werden die Unterschiede zwischen zwei Versionen angezeigt.

Link zu dieser Vergleichsansicht

Beide Seiten der vorigen Revision Vorhergehende Überarbeitung
en:theoretisches:kurs_trainieren_durch_spiele_2016_07_28 [2019-12-11 09:41] – Externe Bearbeitung 127.0.0.1en:theoretisches:kurs_trainieren_durch_spiele_2016_07_28 [2021-03-30 10:37] (aktuell) – [With what kinds of games can these groups of abilities be trained?] Admin
Zeile 28: Zeile 28:
  
   * creating controlled situations for individuals (everything except for the individual fight is artificial)   * creating controlled situations for individuals (everything except for the individual fight is artificial)
-    * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#the_winner_stays_on|the winner stays on]] (to train specific techniques ) +    * [[:en:theoretisches:uebungen_training#the_winner_stays_on|the winner stays on]] (to train specific techniques ) 
-    * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#spear_hunting|spear hunting]] (to train specific techniques against two spears) +    * [[:en:theoretisches:uebungen_training#spear_hunting|spear hunting]] (to train specific techniques against two spears) 
-    * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#triangle|triangle]] (to defeat an oponent as a team)+    * [[:en:theoretisches:uebungen_training#triangle|triangle]] (to defeat an oponent as a team)
   * replication of specific situations (no articifial elements)   * replication of specific situations (no articifial elements)
     * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#Bottleneck|Bottleneck]] (for bridges, but also as a simulation of sections of a line)     * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#Bottleneck|Bottleneck]] (for bridges, but also as a simulation of sections of a line)
  • en/theoretisches/kurs_trainieren_durch_spiele_2016_07_28.txt
  • Zuletzt geändert: 2021-03-30 10:37
  • von Admin