Hier werden die Unterschiede zwischen zwei Versionen angezeigt.
Beide Seiten der vorigen Revision Vorhergehende Überarbeitung Nächste Überarbeitung | Vorhergehende Überarbeitung Nächste ÜberarbeitungBeide Seiten der Revision |
en:theoretisches:kurs_trainieren_durch_spiele_2016_07_28 [2018-12-18 18:50] – [With what kinds of games can these groups of abilities be trained?] Falke | en:theoretisches:kurs_trainieren_durch_spiele_2016_07_28 [2019-06-04 12:40] – [With what kinds of games can these groups of abilities be trained?] Admin |
---|
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#Frontiergame|Frontiergame]] (for obstacles) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#Frontiergame|Frontiergame]] (for obstacles) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#spearcoast|spearcoast]] (to deal with groups with special weapon combinations) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#spearcoast|spearcoast]] (to deal with groups with special weapon combinations) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#small_reinforcments_game|small reinforcments game]] (for planned integration into groups) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#small_reinforcements_game|small reinforcments game]] (for planned integration into groups) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#border_guard|border guard]] (to learn rear guard) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#border_guard|border guard]] (to learn rear guard) |
* Motivation for specific situations (artificial elements or rouls create specific motivations and situations) | * Motivation for specific situations (artificial elements or rouls create specific motivations and situations) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#runnerstorm|runnerstorm]] (to orient and communicate within a group) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#runnerstorm|runnerstorm]] (to orient and communicate within a group) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#four_kings|four kings]] (to use distance and space as specific aspects of the fight) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#four_kings|four kings]] (to use distance and space as specific aspects of the fight) |
* [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#circle_of_dishonor|Circle of dishonour]] (for controlling space and victory strategies for chaos) | * [[:en:theoretisches:uebungen_spiele#circle_of_dishonour|Circle of dishonour]] (for controlling space and victory strategies for chaos) |